Partner u kojeg se možete pouzdat

MAZDA EUROPE SERVICE

BEZBRIŽNO PUTOVANJE

 

Vozite se Evropom i odjednom se vaš automobil pokvari, učestvuje u saobraćajnoj nezgodi ili vam ga ukradu. Ne brinite! Uz garanciju mobilnosti Mazda Europe Service pored sebe imate pouzdanog partnera—partnera na koga možete da se oslonite i koji će vam pomoći u bilo kojoj od navedenih situacija i to u više od 40 zemalja.

Sa kupovinom nove Mazde ili sa svakim obavljenim redovnim servisom kod nekog od naših ovlašćenih partnera u skladu sa Mazdinim planom i programom održavanja, dobijate garanciju mobilnosti Mazda Europe Service (MES) u trajanju od 12 meseci. Za dobijanja prava na usluge Mazda Europe Service kvalifikovana su sva Mazda vozila, bez obzira na starost vozila i ukupno pređenu kilometražu.

KONTAKT

Odmah prijavite kvar korisničkom centru Mazda Europe Service putem telefona:

 

IZ SRBIJE (BESPLATAN BROJ) 0800 33 44 77
IZ INOSTRANSTVA (UZ PLAĆANJE) +43 1 525 036 313
U SLUČAJU KVARA ILI NEZGODE SA GARANCIJOM MOBILNOSTI MAZDA EUROPE SERVICE DOBIJATE
1. POMOĆ NA PUTU | ŠLEPANJE
U SLUČAJU KVARA ILI NEZGODE

Ukoliko zbog kvara ili nezgode ne možete da nastavite svoje putovanje, pozovite korisnički centar Mazda Europe Service koji će vam pružiti pomoć u najkraćem mogućem roku. Ako problem ne bude mogao da se reši na licu mesta, vaše vozilo ćemo odšlepati do najbližeg ovlašćenog Mazdinog servisnog partnera (ili na vaš zahtev do željenog Mazda servisnog partnera ukoliko je udaljen do 50km od mesta kvara ili nezgode). Pokrićemo troškove šlepanja kao i troškove taksi prevoza, lokalnog javnog transporta ili drugog načina prevoza po ispostavljanju originalnog računa, do iznosa od 80 EUR sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti

2. ZAMENSKO VOZILO | NASTAVAK PUTOVANJA | NOĆENJE | PO­VRATAK
ŠTA DALJE?

Ako vaše vozilo ne može da bude popravljeno istog dana, obezbedićemo vam Ako vaše vozilo ne može da bude popravljeno istog dana, obezbedićemo vam odgovarajuće zamensko vozilo2 i pokriti troškove iznajmljivanja do najviše 5 radnih dana.

Ukoliko se kvar desio više od 80km (vazdušne linije) od vašeg mesta stanovanja, pokrićemo troškove železničkog prevoza u prvoj klasi. Ako je predviđeno trajanje putovanja železnicom duže od 6 sati, pokrićemo troškove avionskog prevoza u ekonomskoj klasi do vašeg mesta boravka. Ako želite da sačekate popravku vozila, rado ćemo vam rezervisati hotel i pokriti troškove smeštaja3.

3. NABAVKA REZERVNIH DELOVA
UKOLIKO REZERVNI DEO NIJE DOSTUPAN

Ako ovlašćeni Mazda servis ne bude imao rezervne delove koji su potrebni za popravku vašeg vozila, obezbedićemo ih u najkraćem mogućem roku. Pokrićemo troškove hitne isporuke, uključujući troškove avionske pošiljke, kao i carinjenja. Sve što treba da platite je cena rezervnog dela.

4. VRAĆANJE VOZILA
ŠTA AKO POPRAVKA POTRAJE DUŽE VREME?

Ukoliko Mazdin servisni partner ne može da popravi kvar ili štetu na vozilu u roku od 5 dana, obezbedićemo prevoz vozila do najbližeg ovlašćenog Mazdinog servisnog partnera (ili na vaš zahtev do željenog Mazda servisnog partnera ukoliko je udaljen do 50km od mesta kvara ili nezgode). Organizovaćemo nastavak putovanja do vašeg odredišta ili mesta stanovanja kao i povratno putovanje radi preuzimanja vozila nakon popravke.

5. U SLUČAJU GREŠKE VOZAĆA
LJUDSKI JE GREŠITI

Ako svoje putovanje ne možete da nastavite zbog neke svoje greške, na primer zato što vam je nestalo goriva, još uvek možemo da vam pomognemo. Ukoliko pomoć na putu ne bude mogla na licu mesta da obezbedi nastavak vašeg putovanja, vaše vozilo ćemo odšlepati do najbližeg Mazdinog servisnog partnera ili na vaš zahtev do željenog Mazda servisnog partnera ukoliko je udaljen do 50km od mesta kvara ili nezgode). Pokrićemo troškove pomoći na putu i šlepanja2.

6. U SLUČAJU KRAĐE VOZILA
ŠTA AKO VAM UKRADU AUTOMOBIL?

Ukoliko vaše vozilo bude ukradeno na lokaciji koja je udaljena više od 80km vazdušne linije od vašeg mesta stanovanja, obezbedićemo i finansirati vaš povratak kako je opisano u tački 2 ili možemo organizovati noćenje u skladu sa uslovima navedenim u brošuri koju možete preuzeti ispod3.

SVE ŠTO TREBA DA ZNATE - NA DOHVAT RUKE

PROVERA DA LI JE SVE POKRIVENO

U našoj brošuri detaljno je opisano je šta sve uključuje usluga Mazda Europe service a šta ne, uz neke korisne savete.

 

2 Troškovi goriva nisu pokriveni

3 Troškovi obroka i druge potrošnje nisu pokriveni