1. OPŠTE INFORMACIJE
Platforma za online zakazivanje servisa kojom upravlja Mazda Austria GmbH (Mazda) nudi Korisnicima mogućnost online zakazivanja termina kod ovlašćenog Mazdinog servisera ("Serviser") za održavanje i/ili popravku vozila.
Online zakazivanje servisa se zasniva na ovim uslovima korišćenja i nudi se besplatno, dok traženo održavanje i popravku vozila odabrani Serviser vrši uz naplatu. Na osnovu sporazuma radionice između Servisera i Korisnika, naknada za servis biće plaćena direktno odabranom Serviseru.
2. SAVETI ZA KORIŠĆENJE
- Identifikujte svoje vozilo unosom broja šasije vozila (VIN) ili broja registarskih tablica
- Alternativno, svoje vozilo možete odabrati iz padajućeg menija
- Odaberite odgovarajućeg Servisera
- Odaberite servis koji želite da obavite na svom vozilu
- Odaberite datum i vreme dostupno za zakazivanje
- Unesite ime i podatke za kontakt
Korisnici su dužni da daju tačne i istinite podatke, posebno kontakt podatke (ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona) koji su neophodni za njihovu identifikaciju kako bi se mogao pravilno odrediti termin servisa.
3. OBRAČUN NAKNADE ZA SERVIS
Napominjemo da su naknada za servis i cene delova samo procena troškova i ne smeju se tumačiti kao obvezujuće fiksne cene.
Tačan iznos naknade za servis uključujući i cene delova za traženi servis daće vam odabrani Serviser na dan termina nakon što vozilo bude pregledano. Cena takođe zavisi i od dodatnih servisnih usluga ili izmena traženog servisa.
4. TERMIN
Termini se mogu zakazati na dane i u vremena koji su dostupni u online kalendaru. Odabrani Serviser daje datume i vremenske intervale za online zakazivanje servisa. Mazda ne može materijalno da potvrdi tačnost ponuđenog vremenskog intervala koji daje svaki Serviser.
Serviser će nastojati da raspoloživi vremenski intervali budu što tačniji. Kada se odabere vremenski interval, sistem ga prikazuje kao blokiranog drugim korisnicima. Termin će biti potvrđen e-mailom nakon završetka online zakazivanja servisa.
Datum termina, traženi servis i povezane cene će biti poslati odabranom Mazda serviseru. Korisnik prihvata i potvrđuje da online termin nije zagarantovan i da Mazda ne garantuje efikasnost online zakazivanja servisa.
5. PROMENA, OTKAZIVANJE I NEDOLAZAK NA TERMIN
U slučaju da Korisniku odabrani termin (datum i/ili vreme) ne odgovara, Korisnik mora otkazati zakazani termin klikom na taster za otkazivanje u primljenom e-mailu za potvrdu ili pozivom odabranog Mazda servisa.
Korisnik može otkazati termin tokom naznačenog vremenskog perioda koji je odredio njegov odabrani Serviser. Da bi to uradio, Korisnik mora da obavesti odabranog Servisera.
U slučaju kašnjenja Korisnika na termin, odabrani Serviser zadržava pravo otkazivanja termina. Korisnik nema pravo da traži kompenzaciju.
U slučaju nedostupnosti odabranog Mazda servisera, Mazda serviser će direktno kontaktirati Korisnika kako bi dogovorili novi termin za najprikladniji dan i vreme.
6. REŠENJE ZA MOBILNOST
Dok je vozilo na servisu ili popravci, Korisnik može da odabere opciju zamensko vozilo ili neku drugu opciju za mobilnost. Zahtev treba da potvrdi odabrani Serviser. Serviser će preduzeti sve što je u njegovoj moći kako bi Korisniku pružio rešenje za mobilnost.
7. ZLOUPOTREBA
Kako bi se izbegla bilo kakva zloupotreba, Mazda zadržava pravo da otkaže online zakazani servis, posebno ali ne ograničavajući se, ako su podaci za kontakt koje je Korisnik naveo lažni ili ako isti Korisnik zakaže nekoliko termina pa ih onda ne iskoristi.
8. OBRADA PODATAKA
Unos VIN-a ili registarskih tablica omogućiće Mazdi identifikaciju modela vašeg vozila kako bi mogla da vam da procenu cene servisa i povezanih delova.
Kontakt podaci Korisnika su potrebni za identifikaciju kako bi mogao pravilno da se odredi termin servisa. Kontakt podatke Korisnika, podatke o vozilu i o traženom servisu Mazda će obraditi i saopštiti odabranom Serviseriu.
Za detaljnije informacije o zaštiti podataka pogledajte našu Politiku privatnosti.
9. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
Mazda nudi portal za online zakazivanje servisa koji Korisniku daje procenu troškova za odabrani servis sa mogućnošću online zakazivanja termina kod željenog Servisera koji će profesionalno izvršiti radove održavanja ili popravku. (Pretraži i kontaktiraj)
Mazda ne garantuje niti prihvata bilo kakvu odgovornost za procenu troškova, termin servisa ili za uslugu održavanja ili popravke koju obavlja Serviser. Za ispravno zakazivanje termina, za ponuđene cene (servis i delovi) i izvršene radove je odgovoran isključivo Serviser.
Mazda dalje ne snosi odgovornost za posledice otkazivanja termina.
Budući da Mazda ne može materijalno da proveri tačnost informacija koje daju Serviseri, Korisnik prihvata da Mazda neće biti odgovorna ako Korisnik ne može da iskoristi usluge odabranog Servisera.
Takođe, Korisnik potvrđuje i prihvata da Mazda neće biti odgovorna za bilo kakve izmene ili otkazivanje termina ako je odabrani Serviser zatvoren, ili čak u slučaju odbijanja servisa, ili iz bilo kog drugog razloga.
10. RAZNO
Mazda ima pravo da doda ili ukloni u bilo kom trenutku i bez prethodnog obaveštenja, privremeno ili trajno, sve ili deo usluga ponuđenih na Platformi za online zakazivanje servisa, a da navedeno ne dovede do bilo kakvog zahteva ili kompenzacije bilo koje vrste.
Mazda zadržava pravo izmene ovih Uslova korišćenja u bilo kom trenutku.
U slučaju da je neka odredba ovih uslova korišćenja ništavna, nezakonita, nesprovodiva ili neprimenjiva na bilo koji način, to neće uticati na validnost, zakonitost ili primenu ostalih odredbi ovih opštih uslova niti će ih ni na koji način promeniti pa će one ostati na snazi i zadržati potpunu punovažnost.
Mazda može, prema potrebi, da nastavi sa izradom nove klauzule koja ima učinak vraćanja zajedničke volje strana izražene u početnoj klauzuli, i to u skladu sa važećim zakonodavstvom koje je primenjivo na ove opšte uslove.
11. MERODAVNO PRAVO
Na ove Uslove korišćenja u celosti se primenjuje pozitivno pravo Republike Austrije.
Na sva pitanja u vezi sa zaštitom ličnih podataka primenjuje se Opšta uredba o zaštiti podataka.