MOJ PROFIL

Sve što treba da znate o podešavanjima naloga: kako podesiti profil, promeniti podešavanja aplikacije ili jezika, izmeniti lične podatke i čak kako registrovati ili izbrisati nalog. Ovde se možete pozabaviti i naprednim funkcijama poput dodavanja većeg broja vozača i upravljanja automatskim obaveštenjima.

KAKO MOGU DA SE REGISTRUJEM?

Jednostavno se prijavite svojom e-mail adresom i unesite validacioni kôd koji ste primili putem e-mail-a kako biste je potvrdili. Zatim unesite svoj telefonski broj. Putem SMS poruke primićete validacioni kôd. Unesite ga kako biste potvrdili svoj telefon. Zatim ćete morati da unesete svoje lične podatke kako biste dovršili kreiranje svog naloga. Nakon što kreirate nalog, moći ćete da dodajete podatke o svom vozilu.

PODEŠAVANJA NALOGA APLIKACIJE MYMAZDA

Kako da promenim podatke o korisniku?

  1. Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  4. Dodirnite „Promeni Email“; „Promeni lozinku“ ili „Izmeni profil“.
  5. Izmenite podatke o korisniku i kliknite „Sačuvaj“ kako biste sačuvali promene.

Šta ako sam već registrovao/la nalog MyMazda?

Ako ste već registrovali račun MyMazda, kako biste iskoristili prednosti povezanih usluga, jednostavno upišite drugo vozilo koje ispunjava uslove.

Kako mogu da izbrišem nalog aplikacije MyMazda?

  1. Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  2. Dodirnite profil.
  3. Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
  4. Dodirnite opciju „Izmeni profil“.
  5. Odaberite opciju „Izbriši nalog“.

 

  • Od vas će se zatražiti da potvrdite svoj zahtev. Nakon što potvrdite, bićete odjavljeni iz aplikacije MyMazda, a vaš nalog izbrisan.
  • Ako se predomislite i zaželite da se vratite u aplikaciju MyMazda, treba opet da prođete kroz postupak registracije. Napomena: brisanjem naloga MyMazda ne brišu se podaci o korisniku koje čuvamo.
  • Ako sa svog uređaja izbrišete aplikaciju MyMazda, time se nalog MyMazda neće automatski izbrisati. Za to ćete još uvek morati da sledite korake opisane iznad kako biste u potpunosti onemogućili aplikaciju MyMazda.

DA LI MOŽE VIŠE KORISNIKA DA SE REGISTRUJE POMOĆU JEDNE E-MAIL ADRESE?

Ne, dodatni korisnici moraju da upotrebe e-mail adrese koje se trenutno ne koriste u aplikaciji MyMazda.

DA LI MOŽE VIŠE VOZAČA DA KORISTE JEDAN NALOG?

Da, primarni vozač može pozvati do četiri
druga vozača u sklopu povezanih usluga u aplikaciji MyMazda, a kasnije ih može ukloniti bilo kada. Kako biste dodali vozače, sledite korake u nastavku:

1 Idite na „Moja vozila“.
2 Dodirnite „Upravljanje vozačima“.
3 Ako ima mesta za još vozača, dodirnite opciju „+ Pozovi vozača“.

Ako se predomislite, možete dodirnuti opciju „Otkaži pozivnicu“ kako biste povukli svoj poziv.

KAKO MOGU DODATI/POZVATI SEKUNDARNOG VOZAČA?

U odeljku "Moje vozilo" odaberite „Upravljanje vozačima", pa pozovite vozača tako što ćete ispuniti lične podatke sekundarnog vozača. 

Kako kasniji vlasnici vozila mogu ponovno da registruju vozilo na novog vlasnika i da isključe podatke prvog vlasnika?

Novi vlasnik može u bilo kada putem aplikacije MyMazda jednostavno da zaobiđe funkcionalnost povezanih usluga prvog vlasnika. Novi vlasnik dobija upozorenje da preuzima vozilo od drugog vlasnika. Prvi vlasnik dobija obaveštenje da su usluge prekinute.

Kako mogu da dodam/pozovem sekundarnog vozača?

Odaberite opciju „Upravljanje vozačima“ u odeljku „Moja vozila“ i zatim dodirnite opciju „Pozovi vozača“.

Kako mogu da otkažem poziv sekundarnom vozaču?

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i otkazali poziv.

Kako mogu da odredim dozvole sekundarnom vozaču?

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i da kliknete na ime odabranog vozača.

Kada primim e-mail sa pozivom da postanem sekundarni vozač, šta moram da uradim?

Ako nemate nalog aplikacije MyMazda, instalirajte aplikaciju i registrujte se pomoću iste e-mail adrese na koju ste primili poziv. Nakon što se prijavite, videćete poziv i moći ćete da ga prihvatite. Ako imate nalog aplikacije MyMazda, samo kliknite „Prihvati“.

Kako mogu da uklonim sekundarnog vozača?

U odeljku „Moja vozila“ možete da odaberete karticu vozača kako biste upravljali vozačima i da kliknete na ime odabranog vozača.

Zašto ne mogu da vidim specifične funkcije povezanih usluga?

Funkcije za sekundarnog vozača određuje primarni vozač. Ako ne možete da vidite određenu funkciju, obratite se primarnom vozaču.

Kada primim e-mail sa informacijom da je u mom vozilu neko drugi primarni vozač, šta moram da uradim?

E-mail koji ste primili znači da se u vašem vozilu neko drugi upisao kao primarni vozač. Ako je ta osoba to učinila neispravno, možete još jednom da dodate vozilo i da ponovite postupak registracije.

Ako prodam svoju Mazdu, da li će sledeći vlasnik moći da vidi moje podatke?

Ne, novi vlasnik vozila neće moći da vidi podatke prethodnih vlasnika.

KAKO MOGU DA PROVERIM PORUKE ILI OPOZIVE?

Važne poruke poput opoziva i drugih informacija o statusu vozila, npr. nivo napunjenosti baterije, možete proveriti putem Centra za obaveštenja. Za više detalja jednostavno kliknite na poruku. Tu će biti i obaveštenja o svim nedoumicama, uključujući zaštitu i sigurnost, kao i novosti i ažuriranja koje šalje Mazda.

OBAVEŠTENJE

Da li ću primati novosti i podsetnike na servis na sve svoje uređaje?

Ako omogućite opciju automatskih obaveštenja, primaćete podsetnike na servis na sve svoje mobilne uređaje.

Zašto ne primam automatska obaveštenja?

Proverite da li su u podešavanjima uređaja vaše dozvole za kontakt postavljene na dopuštanje obaveštenja od aplikacije MyMazda. Možete da odaberete i drugačije vrste obaveštenja.

VIŠE ODELJAKA SA ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.